Summa sidvisningar

måndag 5 mars 2012

Datorer

...ska bara fungera. Jag vill ha en dator till att skriva och surfa lite med. Våra datorer är så seeega för att dom är fullproppade med allehanda spel och det gör mig galen. Dags att köpa sig en egen dator kanske?? Med ett jä....igt säkert lösenord. Hur många gånger har jag sagt det egentligen??? Andas...

Just nu lever jag i slowmotion kan man lugnt säga. Har fallit in i en takt som för ett år sen hade varit skrattretande långsam. Eldar, matar får, gör qigong och läser. Och väntar... på en kallelse till smärtläkare. Vad lite man vet. Mitt tålamod har verkligen prövats. Eller brist på tålamod rättare sagt.. Tror aldrig att jag blir densamma efter det här. Men jag SKA kunna gå som vanligt igen...och dansa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar